Instagram s-ar putea să permită în curând utilizatorilor să încarce videoclipuri mult mai lungi, într-o reflexie a încărcărilor mai lungi de clipuri pe TikTok, care au fost introdu-se anul trecut.
Este practic o întoarcere la trecut pentru Instagram, după ce și-a retras opțiunea sa de videoclipuri „IGTV” anul trecut. Acum, pare că o reintroduce sub o nouă formă, o experiență video mai integrată și mai simplificată, sub umbrela Reels, în loc să încerce să încurajeze oamenii să navigheze către alte secțiuni pentru a viziona conținut de lungime mai mare.
Acest lucru este în pas cu tendințele actuale ale aplicațiilor de socializare.
Instagram a confirmat pentru TechCrunch că testează clipuri video de 10 minute în mod intern, dar nu le testează public încă.
Ar putea asta să schimbe jocul? Să facă diferența? Utilizatorii vor fi interesați să se angajeze cu conținutul pe termen lung, mai ales că videoclipurile Reels fac acum parte din modul de experiență pe Instagram și Facebook?
Sau ar putea fi doar încă o unealtă pentru creatori, cu interes limitat din partea utilizatorilor?
Комментарии