Atunci când setezi un obiectiv și construiești o strategie, vrei ca eforturile tale să fie răsplătite cu rezultate pe măsură. Pentru asta, campaniile tale trebuie să ajungă la cât mai mulți consumatori. Anunțurile plătite facilitează acest proces, ajutând o campanie să apară printre primele rezultate ale motorului de căutare. Cum? Prin Google Ads.
CE ESTE GOOGLE ADS
Google Ads este o platformă de publicitate care îți permite să creezi și să publici anunțuri care apar în partea de sus sau în partea dreaptă a paginilor cu rezultate, în urma căutării în Google sau pe alte platforme relevante.
Acesta este cunoscut și sub numele de PPC (Pay-Per-Click) ceea ce înseamnă că plătești fiecare click dat pe anunțul tău. Din acest motiv, este foarte important să înțelegi publicul țintă iar informația din anunțuri să fie relevantă pentru consumatori. În acest mod nu irosești bani.
CUM FUNCȚIONEAZĂ GOOGLE ADS
Pentru a te folosi cât mai eficient de acest instrument, ai nevoie să cunoști cum funcționează. Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să te asiguri că site-ul tău este optimizat pentru ca utilizatorii care ajung pe site-ul tău, să aibă o experiență plăcută și să fie simplu de navigat.
Următorul lucru este să faci o cercetare asupra cuvintelor cheie. Sunt importante căci, în baza acestor cuvinte cheie, utilizatorul caută pe Google. Odată ce ai stabilit cuvintele cheie, concentrează-te pe crearea de conținut relevant și de calitate. Te va ajuta faptul că îți cunoști publicul țintă.
Structurează campaniile în mod corespunzător. Anunțurile să fie adaptate la grupurile diferite de public țintă. Google Ads îți oferă posibilitatea să ai o targetare specifică a publicului. Poți afișa în funcție de vârstă, locație geografică, interese, comportament etc.
Setează un buget zilnic pentru fiecare cuvânt cheie. Așadar, utilizatorii vor căuta cuvintele cheie relevante afacerii tale, cuvinte pe care tu le-ai targetat în anunțurile tale. În acest mod, anunțurile vor fi afișate către aceștia.
Nu uita să monitorizezi campaniile. Ai instrumente puternice de analiză și măsurare a performanței campaniilor tale. În funcție de rezultatele afișate, poți optimiza în timp real pentru a obține cele mai bune rezultate.
BENEFICIILE GOOGLE ADS
Prin Google Ads poți ajunge la clienți noi cât și la cei deja existenți. Plasarea anunțurilor pe Google va atrage noi potențiali clienți iar la cei existenți poți ajunge cu oferte speciale pentru a-i fideliza. Dacă anunțurile tale sunt bine optimizate, poți obține rezultate rapide. Un alt beneficiu este că poți ajusta bugetul în funcție de nevoile și obiectivele tale.
Tot în funcție de obiectivele tale, Google Ads îți oferă varietate în tipurile de campanii. Fiecare tip de campanie are propria metodă de implementare. Poți implementa campanii Google Ads Search, Google Ads Remarketing, Google Ads Shopping, Google Ads Video sau Youtube Ads și așa mai departe.
Concluzia finală este că prin Google Ads crești vizibilitatea afacerii tale în online. Te bucuri de targetare precisă, control asupra bugetului și rezultate imediate.
Dacă vrei să afli mai multe despre cum să alegi corect cuvintele cheie, poți accesa acest articol.
În cazul în care ai nevoie de o strategie bine definită pentru Google Ads, completează formularul și revenim către tine cu un audit media pentru a te ajuta în atingerea obiectivelor.
Comments