Poți avea rezultate extraordinare folosindu-te de Google Ads. Te ajută să obții vizibilitate și implicit mai multe vânzări. Este important să reții că publicitatea prin Google Ads este un proces continuu de testare, optimizare și adaptare la nevoile și schimbările din piață.
Hai să vedem care sunt pașii de care să ținem cont atunci când abordăm campanii prin Google Ads, urmând o strategie bine gândită și specifică industriei:
1. STABILIREA OBIECTIVELOR DE PUBLICITATE
Întrebarea pe care trebuie să ți-o pui înainte de a începe o campanie este ce dorești să obții în urma promovării? Fie că vorbim de mai multe vânzări, mai multă vizibilitate, mai multă interacțiune din partea potențialilor clienți, este important să stabilești de la bun început care îți este obiectivul.
În funcție de aceste răspunsuri vei știi cum să stabilești bugetul. Acest lucru te ajută să gestionezi eficient resursele și să scapi de o eventuală risipă.
2. CERCETAREA ȘI STABILIREA CUVINTELOR CHEIE
De o importanță majoră este stabilirea cuvintelor cheie. Identifică cuvintele relevante pentru afacerea ta. Poți analiza inclusiv concurența.
Folosește instrumente de cercetare a cuvintelor cheie. Google Keyword Planner și Google Trands te ajută să identifici cuvintele relevante. În acest mod poți analiza și tendințele de căutare.
3. OPTIMIZAREA PAGINILOR DE DESTINAȚIE
Asigură-te că pagina de destinație corespunde anunțului. O pagină de destinație bine gândită ajută în privința costurilor mici. Dacă aceasta nu este relevantă pentru publicul țintă, va duce la costuri mai mari.
Oferă o experiență de înaltă calitate oferind informații clare pentru utilizatorii care ajung pe această pagină. Ea trebuie să răspundă așteptărilor acestora și să faciliteze conversiile.
4. STRUCTURA CAMPANIILOR ȘI GRUPURILOR DE ANUNȚURI
Organizează campaniile în funcție de obiectivele tale, de produse sau servicii. Creează grupuri de anunțuri pentru categorii de cuvinte cheie similare. Astfel vei putea lucra eficient și monitoriza rezultatele într-un mod structurat.
5. UTILIZAREA EXTENSIILOR DE ANUNȚ
Prin adăugarea extensiilor de anunț, poți furniza informații suplimentare. În acest mod reușești să îmbunătățești vizibilitatea și performanța anunțurilor tale.
Printre aceste informații poți adăuga butonul de CTA (Call to action), tag-uri de locație, link-uri suplimentare sau text având caracteristici unice. Toate acestea atrag potențialul consumator.
6. CREAREA DE ANUNȚURI CONVINGĂTOARE
Asigură-te că scrii titluri și descrieri convingătoare. Alege caracteristicile importante pentru afacerea ta și evidențiază. Relevanța mesajului atrage consumatorii și oferă încredere. Astfel, vor lua în considerare anunțurile promovate.
7. OPTIMIZAREA PENTRU DISPOZITIVELE MOBILE
Un număr semnificativ de utilizatori, în majoritatea timpului accesează Google de pe telefoanele mobile sau de pe tabletă. Asigură-te că anunțurile sunt optimizate eficient pentru asta.
Experiența utilizatorului, indiferent de pe ce dispozitiv accesează, este foarte importantă. Vrei să îi captezi atenția nu să părăsească pagina.
8. SETAREA BUGETULUI ȘI A LICITAȚIILOR
Încearcă să stabilești un buget zilnic potrivit pentru campania ta. Acest buget trebuie să corespundă cu bugetul total stabilit.
Alege strategia adecvată pentru licitații. Licitațiile pot fi manuale sau automate. Apoi în funcție de valoarea cuvintelor cheie, poți seta licitația.
9. MONITORIZAREA ȘI ANALIZA PERFORMANȚEI
Urmărește performanța campaniilor tale. Doar așa poți identifica ce funcționează și ce nu, pentru a putea ajusta în consecință. Folosește instrumentele Google Ads pentru a analiza conversiile, rata de click-uri etc.
Ai nevoie de ajutor pentru a pune la punct strategia de Google Ads care să îți aducă rezultate? Completează acest formular iar noi venim către tine cu un audit media care să te ajute în atingerea obiectivelor.
Comments