Pentru a avea o prezență puternică în Social Media, ai nevoie de conținut proaspăt. Deși pare că uneori nu mai ai idei, că totul devine repetitiv, află că nu ești singur în această situație. Totuși, pe lângă un conținut relevant, ai nevoie de strategii bine puse la punct pentru ca acest conținut să ajungă la consumatori, altfel munca ta este în zadar.
Iată 7 strategii care te ajută să construiești o prezență puternică în online și conținutul tău să aibă vizibilitate:
1. ȚINE PASUL CU ULTIMELE TENDINȚE
Ultimele tendințe din Social Media sunt importante, iar tu trebuie să fii la curent cu acestea. Video-urile sunt de mare succes la momentul actual, iar cele de tip scurt metraj sunt preferate de către audiența tânără.
Un alt exemplu este fenomenul BeReal. Din ce în ce mai vizibil este faptul că se cere autenticitate și sunt apreciate mesajele autentice venite din partea brandurilor. Social media începe să sancționeze ceea ce nu este autentic, ceea ce înseamnă că tu trebuie să te focusezi pe conținut cât mai needitat și care să reflecte realitatea din spatele brandului.
2. PROGRAMEAZĂ-ȚI POSTĂRILE ÎN AFARA ORELOR DE PROGRAM
Deși pot fi consumatori care petrec timp pe rețelele de socializare în timpul programului, acesta poate fi unul fugitiv, iar tu să fii observat printre rânduri. Foarte mulți dintre utilizatori își petrec timpul în online înaintea începerii programului de lucru, la cafea, și după terminarea programului, atunci când sunt acasă relaxați. În acest fel, oferi timp ca un utilizator să poată trimite conținutul tău către alți utilizatori.
3. CREEAZĂ UN PERSONAJ MEMORABIL
Poate ai creat la un moment dat în online un sondaj prin care urmăritorii tăi au ales o mascotă care să reprezinte compania sau diferite activități din companie. Folosește-te de această mascotă în mod recurent pentru ca oamenii să te recunoască și să se conecteze cu brandul tău.
4. GĂZDUIEȘTE INTERVIURI CU OASPEȚI
Organizează lunar interviuri cu oameni care aduc noutate și dezbat diferite subiecte din industria ta și nu numai. Conținutul educativ ar trebui să existe în proporție de 80%, iar oamenii sunt curioși să afle păreri ale altor oameni.
5. INTERACȚIUNEA CONSTANTĂ CU UTILIZATORII
Dacă ți-ai creat o comunitate în jurul brandului tău, ai grijă de ea. Interacționează cu aceasta și arată-i că o implici în călătoria afacerii tale. Poți crea sondaje de opinie. Întreabă-i ce tip de conținut sau ce temă de abordat pentru data viitoare preferă. Poți pune inclusiv întrebări în afara domeniului tău de activitate prin care să-i faci să interacționeze cu tine.
Dacă o vei face în mod constant și oferi o experiență plăcută, utilizatorii te vor ține minte, vor reține tonalitatea vocii tale și vor aștepta de fiecare dată următoarea postare.
6. SUSȚINE ORGANIZAȚIILE CARITABILE
Un brand puternic este implicat în cauzele sociale. Implică-te în promovarea cauzelor remarcabile arătând sprijin în societate. Clienții sunt atrași de brandurile cărora le pasă de binele comunității și care susțin un nivel de trai echitabil.
Chiar și utilizatorii care nu te urmăreau până în acel punct, vor fi atrași să te urmărească și să te urmeze în inițiativele pe care le lansezi în mediul online.
7. GENEREAZĂ VÂNZĂRI DIRECT DIN SOCIAL MEDIA
Atunci când ai anumite oferte sau promovezi un serviciu, pentru a nu face utilizatorul să părăsească platforma, folosește-te de Catalogul de Produse din Facebook, Instagram Shopping și așa mai departe. Și în Social Media te poți folosi de instrumente de măsurare a rezultatelor pentru a te putea orienta cât mai eficient pe viitor.
Social Media este un instrument puternic prin care poți genera vânzări. Analizează fiecare platformă și pune în aplicare strategia potrivită care să ducă la rezultatele dorite.
Comments