top of page

5 PLATFORME POPULARE DE EMAIL MARKETING






De-a lungul timpului, analizele au arătat că email marketing este cel mai profitabil canal de marketing direct. Promovarea produselor sau serviciilor, precum și creșterea loialității clienților este la îndemână atunci când o faci într-un mod eficient.


DE CE ESTE IMPORTANT SĂ FACI EMAIL MARKETING



Cel puțin 95% dintre utilizatorii de internet își verifică emailul zilnic. Acesta rămâne cel mai direct și personal mijloc de comunicare. Acest canal îți oferă posibilitatea de a transmite către publicul tău mesaje personalizate, oferte exclusive și alte actualizări de interes pentru clienții tăi.

Dacă te întrebi cât de mult focus se pune în 2023 pe email marketing, răspunsul este că organizațiile nu au renunțat la acest canal. Se folosește la fel de mult pentru transmiterea campaniilor datorită ușurinței prin care poți măsura și analiza rezultatele și nu numai.


5 EXEMPLE DE PLATFORME DE EMAIL MARKETING



Folosirea unei platforme de email marketing este importantă pentru succesul campaniilor de promovare în mediul online. Alegerea platformei trebuie să se potrivească nevoilor companiei tale.

Hai să vedem care sunt cele mai recomandate platforme de email marketing și caracteristicile acestora.



1. NewsMAN



NewsMAN este cea mai recunoscută platformă de email marketing și marketing automation din România. Această platformă oferă un serviciu accesibil de trimitere newsletter, având o infrastructură robustă, care permite transmiterea în medie de 12 milioane de emailuri pe zi.

Funcționalitățile pentru crearea campaniilor sunt: editorul de newsletter de tip drag & drop, blocuri predefinite, bannere personalizabile, imagini stock, galeria de fluxuri de emailuri automate predefinite etc. Ai acces la segmentare, rapoarte extinse, A/B Testing, automatizări și funcții de refolosire newsletter.

Un punct forte este reprezentat de integrările cu alte platforme pentru website de prezentare sau e-commerce precum Prestashop, MerchantPro, WordPress etc. Planul tarifar pentru transmiterea campaniilor este unul accesibil în funcție de mărimea bazei de abonați.


2. MailChimp



O platformă foarte populară pentru email marketing, plină de elemente grafice, este potrivită atât pentru freelanceri, cât și pentru gestiunea proiectelor mai mici de markerting online. Planul gratuit oferit de aceasta include până la 2000 de contacte.

Deși MailChimp nu permite accesul la un număr mare de funcții, este potrivit pentru newslettere informative. Platforma este simplu de utilizat având posibilitatea de a crea formulare de înregistrare, pagini de destinație, permite împărțirea propriilor șabloane, iar gestionarea contactelor este una intuitivă.

Dezavantajele platformei sunt că șabloanele grafice nu sunt foarte variate, utilizatorii sunt obligați să confirme abonarea de două ori, iar serviciile de automatizare sunt mai limitate. Spre deosebire de concurență, prețurile sunt destul de mari după depășirea limitei de 2000 de contacte.


3. Aweber



Această platformă de email marketing permite crearea automatizărilor și paginilor de destinație, trimiterea de newslettere informative și are un editor vizual convenabil. Planul PRO cu 500 de contacte costă 19 dolari/lună.

Beneficii ale Aweber sunt rapoartele eficiente, măsurarea rezultatelor și A/B Testing. Automatizarea, calitatea șabloanelor, campaniile drag & drop, sunt caracteristici importante pentru oricine lucrează în marketing.


4. Sendinblue



Această platformă este una mai recentă față de alte platforme. Poate una dintre cele mai bune platforme de marketing, aceasta oferă un plan gratuit cu contacte nelimitate și permite transmiterea a până la 300 de emailuri/zi.

Secțiunea CRM deținută este foarte bine dezvoltată și are caracteristici bune de segmentare, integrare și automatizare. Permite crearea formularelor de înregistrare și a paginilor de destinație și are o bibliotecă fantastică de șabloane.


5. GetResponse




Multifuncționalitatea acestei platforme o plasează ca fiind una dintre cele mai bune, oferind instrumente de înaltă calitate. Seminarii web, email marketing, marketing automation și paginile de destinație, toate sunt integrate într-o singură platformă.

Oferă acces la sute de șabloane de email, acestea fiind optimizate toate pentru dispozitivele mobile. Rata de livrare este de 99% din capacitatea sa, fiind cea mai mare din acest sector.

Prețul este unul mult mai mic față de cele oferite de concurenții direcți și sunt lunare, anuale sau bienale. Un plan de bază cu 1000 de contacte costă 13 euro/lună. Există și o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile.


Concluzia este că alegerea unei platforme de email marketing depinde de ceea ce îți dorești ca aceasta să îți ofere, să se potrivească necesităților tale și să se încadreze în bugetul stabilit. . Alte platforme de email marketing sunt Simplero, ActiveCampaign, ConvertKit etc.


Despre cum poți evalua corespunzător succesul campaniilor tale de email marketing, găsești informații esențiale în acest articol.


Dacă ai nevoie de ajutor în conceperea unui plan de marketing care să se potrivească nevoilor tale, completează formularul. Revenim către tine cu un audit media și punem lucrurile în mișcare.





2 views0 comments
bottom of page