top of page
Writer's pictureAna Băicociu

STRATEGII EFICIENTE DE UTILIZARE A SOCIAL MEDIA PENTRU CREȘTEREA VÂNZĂRILOR



Pentru că trăim în era digitală, social media are un rol important în dezvoltare și promovare. Sunt canale de comunicare prin care poți ajunge la o audiență cât mai largă. Iar acest lucru se poate realiza prin intermediul strategiilor de marketing social media.

Cu siguranță nu poți să fii pe toate canalele, cu excepția cazului în care ai foarte multe resurse. Însă, de reținut este faptul că ai nevoie să postezi constant, iar conținutul trebuie să fie de calitate, relevant și să interacționezi cu întreaga comunitate. Așa că focusează-te pe câteva, cele mai importante, în funcție de relevanța audienței și urmează sfaturile de mai jos:


CUNOAȘTE FIECARE CANAL



În funcție de asta poți adopta o strategie eficientă. Tonalitatea mesajului transmis trebuie să se integreze cu platforma. Spre exemplu, pe LinkedIn postările sunt profesionale, spre deosebire de Facebook sau Instagram unde poți folosi un ton mai relaxat și prietenos.


FII CONSISTENT



Pentru a eficientiza timpul, programează postările. Cea mai bună strategie pentru conținut este să ai în proporție de 80% parte educațională și 20% orientat către monetizare.


Pentru engagement, conținutul de tip educațional ar trebui să conțină tutoriale și sfaturi, sondaje, articole din blogul site-ului, postări cu imagini atractive și video cu informații relevante, interviuri și așa mai departe. La fel de importantă este și interacțiunea cu publicul tău. Răspunde la întrebări și comentarii. Răspunderea promptă și pozitivă la feedback-urile lor crește încrederea în brand și consolidează relații.



EVIDENȚIAZĂ PERSOANLITATEA BRANDULUI



Acest lucru îl poți face prin stil și tonalitate, expresiile folosite frecvent, valorile și misiunea brandului, modul în care răspunzi publicului, culorile folosite și alte elemente vizuale. Astfel vei fi recunoscut de fiecare dată când oamenii văd postările tale.



PROMOVARE PLĂTITĂ



Pentru Facebook poți amplifica postările importante prin Facebook Ads. Vinde direct din rețea. O poți face atât din Facebook cât și din Instagram. Actualizează-ți catalogul și ai grijă să oferi toate informațiile care răspund la orice eventuală întrebare a clientului, despre servicii sau produse.

Spor la vânzări!



Dacă ai nevoie de strategii eficiente și optimizarea fiecărui canal de comunicare, nu ezita să ne contactezi completând formularul, iar noi ne ocupăm să livrăm rezultate.


3 views0 comments

Comments


bottom of page